شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
اخبار
1403/01/30
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به سیستان و بلوچستان سفر کرد



مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با هدف بررسی روند خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده و خسارات وارده به تأسیسات آب و فاضلاب وارد شهر کنارک شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ "هاشم امینی" در بدو ورود به شهر کنارک از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب این شهر بازدید کرد.
این ایستگاه در پی ورود سیلاب جاری در منطقه طی روز گذشته از مدار بهره‌برداری خارج شد که تیم‌های عملیاتی آبفا بلافاصه با نصب تجهیزات پمپاژ در تلاش برای تخلیه سیلاب هستند.
گفتنی است، با توجه به توپوگرافی شهر کنارک و نبود زیرساخت‌های لازم برای هدایت آب‌های سطحی، شرکت آب و فاضلاب از ظرفیت شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای تخلیه سیلاب جاری استفاده می‌کند.
بر اساس این گزارش، بازدید از آب‌شیرین‌کن چابهار کنارک، ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در حال احداث کنارک و روند خدمات‌ آبرسانی به روستاهای درگیر سیل از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.
در این سفر، معاون بهره‌برداری، مدیرکل دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان هاشم امینی را همراهی می‌کنند.
 
 

پایان خبر / پنج شنبه / 30 فروردین 1403
تعداد بازدید:
85
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal